مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:202022-12-28سياسي

آرمان خواهی و مطالبه گری؛ شاخصه های دانشجوی انقلابی


عضو هیأت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، آرمان خواهی و مطالبه گری را از شاخصه های دانشجوی انقلابی دانست و گفت: دانشجو باید در کنار انتقاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، داوود صائمی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در جمع دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی شاهرود، به تبیین و تشریح فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان مبنی بر خودسازی فردی و اجتماعی و تأکید معظم له برای تقویت مبانی معرفتی و دینی پرداخت.

وی افزود: پرهیز از انفعال و بی تحرکی در اقدامات و همچنین دوری از انحرافات احتمالی در مسیر فردی و اجتماعی دانشجویان نیازمند تقویت و ارتقای مبانی اخلاقی و دینی است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، آرمان خواهی و مطالبه گری را از شاخصه های دانشجوی جامعه انقلابی دانست و افزود: دانشجو باید در حوزه های مختلف دانشگاهی و اجتماعی در سطح خرد و کلان در کنار انتقاد و اظهار نقد و بیان ضعف ها، به بیان پیشنهادات سازنده در جهت رفع مسائل و معضلات بپردازد.

صائمی با بیان اهمیت گفتمان سازی و ایجاد بحث و تبادل نظر بین اقشار مختلف تصریح کرد: جریان سازی و ایجاد راه حل برای بسیاری از موضوعات از طریق گفتمان سازی منطقی و عقلانی امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان خواهی و مطالبه گری؛ شاخصه های دانشجوی انقلابی

آرمان خواهی و مطالبه گری؛ شاخصه های دانشجوی انقلابی