مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:402022-12-28بين الملل

کیم جونگ اون اهداف کلیدی برای تقویت قوای نظامی را تشریح کرد


رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون در نشستی با مقامات ارشد سیاسی، اهداف نامشخصی را برای تقویت بیشتر قدرت نظامی خود در سال آینده ارائه کرده است؛ - رسانه دولتی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که کیم جونگ اون در نشستی با مقامات ارشد سیاسی، اهداف نامشخصی را برای تقویت بیشتر قدرت نظامی خود در سال آینده ارائه کرده است؛ این نشان می دهد که او به نمایش های تسلیحاتی تحریک آمیزش ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اظهارات کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در شرایطی مطرح می شود که خصومت ها میان دو کره در روزهای گذشته افزایش یافته و سئول، پیونگ یانگ را به ارسال پهپادهایی در امتداد مرز که اولین بار طی پنج سال گذشته به شمار می رفت، متهم کرد.

در سال جاری میلادی، کره شمالی در آزمایش های موشکی رکورد زده است و کارشناسان آن را تلاشی برای مدرن کردن زرادخانه پیونگ یانگ و افزایش اهرم خود در معاملات آتی با ایالات متحده می نامند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون در جلسه روز سه شنبه در نشست عمومی حزب حاکم کارگران، چالش های امنیتی جدید در سیاست بین الملل و شبه جزیره کره را تحلیل کرده و اصول و جهت گیری ها را برای اتخاذ روابط خارجی و مبارزه با دشمنان برای حفاظت از منافع و حاکمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیم جونگ اون اهداف کلیدی برای تقویت قوای نظامی را تشریح کرد

کیم جونگ اون اهداف کلیدی برای تقویت قوای نظامی را تشریح کرد