مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:102022-12-28اقتصادي

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در سربیشه آغاز شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا سال 1401 در شهر سربیشه از اول دی به مدّت یک ماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی، حمید جهانشاهی اظهار داشت: طرح سرشماری ثبتی مبنا به صورت آزمایشی امسال در بیش از 35 شهر کشور آغاز شده و شهر سربیشه در این استان به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این سرشماری به صورت غیر حضوری بوده و در بستر الکترونیکی انجام می شود تا با جمع آوری اطلاعات بتوان آنها را در ابعاد مختلف احصا کرده و در اختیار برنامه ریزان قرار داد.

وی در ادامه اظهار داشت: شهروندان سربیشه از ابتدا تا پایان دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه مربوط، اطلاعات پایه ای خود از جمله کد ملی و کد پستی را ثبت کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 1405 سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه ثبتی مبنا انجام خواهد شد، افزود: این سرشماری آزمایشی؛ مقدمه ای برای سرشماری عمومی در سال 1405 خواهد بود.

جهانشاهی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن هر 10 سال یک بار انجام می شود، افزود: رویکرد ما در این طرح آزمایشی، ایجاد آمادگی برای سرشماری سال 1405، صحت سنجی داده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در سربیشه آغاز شد

اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در سربیشه آغاز شد