مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:052022-12-28سياسي

شکایتی درباره تعرض و آزار و اذیت جنسی در زندان قرچک مطرح نشد


معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان های دادستانی کل کشور در رابطه با شایعات مطرح شده راجع به آزار و اذیت برخی از زنان بازداشت شده گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، عبدالصمد خرم آبادی معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطین و زندان های دادستانی کل کشور در رابطه با شایعات مطرح شده راجع به آزار و اذیت برخی از زنان بازداشت شده گفت: در اجرای دستور دادستان کل کشور هیاتی 3 نفره به سرپرستی یکی از قضات دادسرای دیوان عالی کشور در روزهای گذشته از زندان زنان قرچک بازدید کردند و با زندانیان به گفت و گو پرداختند.

وی افزود: در این بازرسی با همه بازداشت شدگان اغتشاشات گفت و گو به عمل آمد و به رغم اعلام آمادگی هیئت برای رسیدگی به کلیه شکایات و ادعا ها، شکایتی در رابطه با تعرض و آزار و اذیت جنسی مطرح نشد.

معاون دادستان کل کشور گفت: تعدادی از بازداشت شدگان از هیئت بازرسی تقاضای تبدیل قرار بازداشت موقت خود به قرار وثیقه یا کفالت داشتند که طی هماهنگی با قضات رسیدگی کننده و مساعدت آنها با تبدیل قرار و آزادی آنها موافقت شد.

خرم آبادی بیان کرد: در اجرای دستور دادستان  کل کشور دادستان های سراسر کشور نیز موظف شده اند از زندان هایی که زنان در آنها نگهداری می شوند بازدید کرده و وضعیت آن ها را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایتی درباره تعرض و آزار و اذیت جنسی در زندان قرچک مطرح نشد

شکایتی درباره تعرض و آزار و اذیت جنسی در زندان قرچک مطرح نشد