مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:002022-12-28ورزشي

پارابدمینتون بازان یزدی 15 مدال قهرمانی کشور گرفتند


ورزشکاران یزدی در سومین دوره مسابقات قهرمانی پارابدمینتون کشور 15 مدال رنگارنگ را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ورزشکاران یزدی با حضور در سومین دوره مسابقات قهرمانی پارابدمینتون کشور توانستند با کسب 15 مدال در قسمت انفرادی و دوبل خوش بدرخشند.

این مسابقات از تاریخ 25 تا 29 آذر ماه به میزبانی استان قم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که در نهایت مریم حیدری توانست مقام سوم انفرادی در کلاس wh1، عارفه زهرا اسدی پور مقاوم دوم انفرادی در کلاس sh6، مریم حیدری و مهدیه خاکباز مقام دوبل دومی در کلاس ترکیبی دوبل wh1 و wh2 را کسب کنند.

 مقام دوبل دومی و سومی درکلاس ترکیبی sh6 نیز به عارفه زهرا اسدی پور، نجمه ابویی و طیبه پور طالبی، مقام دوبل دومی در کلاس su5 به نگین رادمنش و مقام آوری دوبل سومی در کلاسsl3 در بخش بانوان به ربابه آخوندزاده اختصاص یافت.

در بخش آقایان نیز مقام اول انفرادی در کلاس wh1 به محمد رضا دهقان، مقام دوم انفرادی در کلاس wh1 به سید کمال خلیل زاده، مقام سوم انفرادی در کلاس sl3 به ابوالفضل جنایی، مقام سومی ترکیبی در کلاسwh1,wh2 به سید کمال خلیل زاده و محمد اوجاقی، مقام اول ترکیبی در کلاسwh1,wh2 به محمد رضا دهقان و یار قزوین و مقم سوم در کلاس ترکیبی sl3 به ابوالفضل جنایی و حسن نصیری اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارابدمینتون بازان یزدی 15 مدال قهرمانی کشور گرفتند

پارابدمینتون بازان یزدی 15 مدال قهرمانی کشور گرفتند