مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:552022-12-28بين الملل

از فرصت سوزی تا اشک تمساح برای عدم انعقاد قرارداد های نفتی!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت نفت در پاسخ گزارش روزنامه سازندگی با عنوان «بهای تعلل ایران» که مدعی تواتر در دیپلماسی و تعلل در انعقاد قرارداد های گاز بین المللی شده بود، - از فرصت سوزی تا اشک تمساح برای عدم انعقاد قرارداد های نفتی! روزنامه حزب کارگزاران، به خیال تخطئه دولت جدید، عملکرد فرصت سوزانه دولت قبل در حوزه قرارداد های نفت و گاز را محکوم کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت نفت در پاسخ گزارش روزنامه سازندگی با عنوان بهای تعلل ایران که مدعی تواتر در دیپلماسی و تعلل در انعقاد قرارداد های گاز بین المللی شده بود، یادآوری کرده است: روزنامه سازندگی از قرارداد های اخیر که میان شرکت قطر انرژی و شرکت سینوپک چین منعقد شده به شکل طعنه آمیزی گلایه به عمل آمده بود.

جای خوشحالی است که روزنامه سازندگی از تعلل و اعمال و فرصت سوزی سخن گفته اند و حداقل بعد از مدت ها سکوت، بایکوت و سرپوش گذاشتن بر اهمال ها، تعلل ها، ناکارآمدی ها و نگاه تحقیرآمیز به فرصت های در دسترسی ایران خارج از هژمونی غرب، نگران همکاری چینی ها با کشور های منطقه شده است.

مدیران دولت سیزدهم در حوزه انرژی در یک سال گذشته همین تیتر را هزاران بار با خود واگویه کرده اند که واقعا چرا تعلل؟ و بهای این تعلل برای ایران عزیزمان چیست؟ در فاصله س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرصت سوزی تا اشک تمساح برای عدم انعقاد قرارداد های نفتی!

از فرصت سوزی تا اشک تمساح برای عدم انعقاد قرارداد های نفتی!