مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:502022-12-28سياسي

عالم هستی به واسطه آفرینش زهرای اطهر به وجود آمد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طبق احادیث و روایات معتبر، عالم هستی به واسطه وجود حضرت زهرا(س) بنا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شب گذشته مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) در مسجد حضرت قائم (عج) دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با نقل حدیثی از پیامبر اسلام (ص) گفت: هیچ قول و سخنی بدون عمل قابل قبول نیست، هیچ قول و عملی مقبول نیست مگر با نیت خالص، و هیچ نیت و قول و عملی قابل قبول نیست مگر اینکه بر دستور الهی باشد.

(کلینی، اصول کافی، جلد 1 ص70) این مقام مسئول با اشاره به حدیث دیگری از پیامبر اکرم (ص) افزود: با استناد به روایات؛ وجود مقدّس فاطمه زهرا(س)، حقیقت و باطن لیله القدر (شب قدر) است؛ و معرفت آن حضرت، هم طراز درک شب قدر معرفی شده است: از امام صادق(ع) درباره تفسیر إنّا أنْزلْناه فی لیْله الْقدْر پرسیده شد، آن حضرت فرمود: معنای کلمه لیله فاطمه و معنای کلمه قدر یعنی خدا، پس کسی که فاطمه را آن طور که باید و شاید بشناسد لیله القدر را درک نموده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم هستی به واسطه آفرینش زهرای اطهر به وجود آمد

عالم هستی به واسطه آفرینش زهرای اطهر به وجود آمد