مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:402022-12-28دانش

مرکز انتشارات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر راه اندازی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از کسب مجوز راه اندازی مرکز انتشارات در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از کسب مجوز راه اندازی مرکز انتشارات در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد ذاکری با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی مرکز انتشارات دانشگاهی منطقه، اظهار کرد: با توجه به اینکه نشر کتاب و مجلات علمی به عنوان یکی از رسالت های دانشگاه محسوب می شود و رعایت استانداردهای لازم در چاپ کتب دانشگاهی حساسیت بالایی دارد، با پیگیری های انجام گرفته به منظور تسهیل فرآیند چاپ و نشر کتب، مجوز مرکز انتشارات دانشگاه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با اخذ مجوز انتشارات دانشگاه از این پس کلیه مراحل چاپ کتب تألیفی و ترجمه ای توسط اساتید و کارکنان دانشگاه و سایر محققین و پژوهشگران منطقه و کشور که فرایند ارائه درخواست و ارزیابی کتب آنان، از مسیر شورای انتشارات دانشگاه طی شده باشد، از طریق انتشارات دانشگاه صورت خواهد گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد: پس از بازنگری در آیین نامه نشر کتاب دانشگاه، پژوهشگران، علاقه مندان و پدیدآورندگان آثار، مطابق آیین نامه اعضای هیات علمی و دانشگاهیان می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز انتشارات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر راه اندازی می شود

مرکز انتشارات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر راه اندازی می شود