مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 07:352022-12-28اقتصادي

پایان ایمنی علیه کرونا/ تزریق واکسن 1000 برابر کمتر شده است


آمارهای وزارت بهداشت نشان می دهد که روند واکسیناسیون علیه کرونا در کشور، به شدت کُند شده و به کمتر از دو هزار نفر در روز رسیده است که می تواند زنگ خطری برای بازگشت بیماری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه کشور، شدت گرفته است.

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، در پاسخ به این سوال که علت کاهش آمار کرونا در ایران چیست، از اعتماد مردم به نظام سلامت کشور سخن گفته و عنوان داشته که استقبال مردم از واکسیناسیون، باعث شد تا شاهد کاهش آمار کرونا در کشور باشیم.

بعد از ورود موج پنجم کرونا به کشور که با افزایش موارد ابتلاء و مرگ و میر روزانه بیماران مواجه شدیم، شاهد تشکیل صف های زیادی برای دریافت واکسن کرونا بودیم، به طوری رکورد تزریق یک میلیون و هفتصد هزار دوز واکسن در یک شبانه روز را داشتیم.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون 65 میلیون و 150 هزار و 852 نفر دوز اول، 58 میلیون و 561 هزار و 958 نفر دوز دوم و 31 میلیون و 399 هزار و 125 نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 155 میلیون و 111 هزار و 935 دوز رسید.

با نگاهی به آمارهای روزانه وزارت بهداشت از روند واکسیناسیون در کشور، نشان می دهد که از ابتدای سال جاری، شاهد نزولی شدن استقبال مردم از دریافت واکسن بوده ایم و این موضوع می تواند زنگ خطری برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ایمنی علیه کرونا/ تزریق واکسن 1000 برابر کمتر شده است

پایان ایمنی علیه کرونا/ تزریق واکسن 1000 برابر کمتر شده است