مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 07:302022-12-28بين الملل

وقتی طرح اسراییل برای ترور صدام به افتضاح و تعطیلی ختم شد


در این افتضاحِ ارتش اسراییل، 5 سرباز کشته و همه کسانی که در منطقه هدف قرار داشتند، زخمی شدند.

تازه چیزی که مایه شرمساری بود، اینکه مردی که نقش صدام را بازی می کرد، - فقط زخمی شد! خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: کتاب Rise and Kill First به قلم رونین برگمن روزنامه نگار و نویسنده اسراییلی سال 2018 منتشر شد و ترجمه فارسی اش با عنوان تو زودتر بکش چند سال پیش در ایران عرضه شد.

یکی از ترجمه های این کتاب اثر وحید خضاب است که تا به حال در قالب یک مجموعه سه جلدی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و بناست یک جلد دیگر به این ترجمه افزوده شود.

رونین برگمن برای تهیه تو زودتر بکش با بسیاری از مأموران قدیمی سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی اسراییل و همچنین قاتلان و آدم کش های این سازمان ها گفتگو کرده و اسنادی را هم گردآوری کرده است.

عنوان فرعی این کتاب، چنین است: روایت نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسراییل از 60 سال ترورهای موساد از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته ای و موشکی ایران است تا به حال چهارقسمت از پرونده بررسی و مرور این کتاب را منتشر کرده ایم که در پیوندهای زیر قابل دسترسی و مطالعه هستند: 1- استفاده از F15، بویینگ، زیردریایی وتکاور زن پوش برای ترور ابوجهاد چهارمین قسمت از این سری مطالب درباره تلاش های 23 ساله اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی طرح اسراییل برای ترور صدام به افتضاح و تعطیلی ختم شد

وقتی طرح اسراییل برای ترور صدام به افتضاح و تعطیلی ختم شد