مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 07:202022-12-28سياسي

برگزاری مراسم محوری هفته بصیرت و میثاق امت باولایت در زاهدان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم محوری 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در زاهدان و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم محوری 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در زاهدان و دیگر نقاط استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: این مراسم با توجه به نامگذاری هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت از دوم تا نهم دیماه ، با حضور اقشار امت حزب الله در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 8 دیماه در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود.

صفدری همچنین از برگزاری مراسمات ویژه در روز جمعه همزمان با برپایی نماز جمعه برای نمازگزاران خبر داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین اظهار کرد: نظیر این مراسم در تمامی شهرستانها و نقاط پرجمعیت استان نیز پیش بینی شده است.

صفدری ضمن دعوت مردم به حضور در این مراسم گفت: نهم دی سند ماندگار بیعت مردم با رهبری، ولایت فقیه و تبلور آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: حرکت 9 دی که مقام معظم رهبری مدظله العالی از آن به حماسه ای بزرگ تعبیر کردند و بارها از آن به عظمت یاد شد، پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم محوری هفته بصیرت و میثاق امت باولایت در زاهدان

برگزاری مراسم محوری هفته بصیرت و میثاق امت باولایت در زاهدان