مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 00:002022-12-27بين الملل

افشای بخش جدیدی از پرونده های توییتر/سانسور حقایق درباره کرونا توسط دولت آمریکا


بخش جدید پرونده های توییتر که توسط یک روزنامه نگار منتشر شده، حاوی اطلاعاتی است که نشان می دهد دولت آمریکا در سانسور محتوای منتشر شده درباره کرونا در شبکه های اجتماعی دست داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از د ماین وایر، دیوید تسوایگ، روزنامه نگار بخش جدیدی از پرونده های توییتر را منتشر کرده است.

او در این بخش دولت ایالات متحده در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و جو بایدن را متهم به فشار علیه شبکه های اجتماعی برای سانسور محتوای منتشر شده درباره کرونا کرده است.

تسوایگ می گوید این دو رییس جمهور توییتر را برای انتشار اطلاعات خاص درباره ویروس کرونا و سرکوب محتواهای دیگر تحت فشار قرار داده اند.

این اسناد نشان می دهد که چگونه دولت آمریکا به توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی دستور داد تا نظرات مختلف درباره کرونا را سانسور کنند.

به گفته او، دستورات دولت برای سانسور اطلاعات در طی جلساتی صادر شد که نمایندگانی از گوگل، فیس بوک و مایکروسافت نیز در آن حضور داشتند.

اسناد نشان می دهد که نمایندگان دولت در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و جو بایدن به طور منظم با کارمندان سطح بالای توییتر برای سانسور حساب های شخصی و ایجاد بحث های عمومی پیرامون سیاست های بهداشت عمومی در ارتباط بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای بخش جدیدی از پرونده های توییتر/سانسور حقایق درباره کرونا توسط دولت آمریکا

افشای بخش جدیدی از پرونده های توییتر/سانسور حقایق درباره کرونا توسط دولت آمریکا