مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:452022-12-27سياسي

راه اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور خبر داد و گفت: قرارگاه جهادی در همه استان راه اندازی شده که در حوزه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سردار ضیاء الدین حزنی امشب در یادواره شهدای بخش مرکزی روستای دوهنده شهرستان صومعه سرا در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه حضور و خدمت کردن به مردم یک افتخار برای مسؤولان است، اظهار کرد: برای ما، مردم یاری و مردم دوستی مهم بوده و هست و با یاری خداوند منان و همت بسیجیان غیور کشور ما به ماموریت محرومیت زدایی با قدرت ادامه خواهیم داد.

  وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت زدایی گفت: بسیج و سپاه اقدامات زیاد و ارزشمندی را در طول 44 سال گذشته انجام داده است لذا کسانی که از این موضوع خوشحال می شوند برای ما اصل و مهم است.

  دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور خبر داد و افزود: قرارگاه جهادی در همه استان راه اندازی شده که در حوزه های فرهنگی، اشتغال، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی ارائه خدمات می دهند.

  به گفته حزنی، خدمات گروه های جهادی، امیدآفرینی است و اعضای گروه های جهادی هم از اقشار مختلف تشکیل شده و این همدلی بین اقشار مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور

راه اندازی قرارگاه جهادی در سراسر کشور