مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:052022-12-27سياسي

جهاد تبیین یک حرکت عظیم سیاسی است/ مراقب فریب استکبار باشیم


وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه جهاد تبیین یک حرکت عظیم سیاسی است، گفت: باید حواس‎مان باشد تا گرفتار فریب دشمنان و استکبارگران نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یوسف نوری امشب همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در یادواره شهدای روستای کمانگرکلا بخش دشت سر این شهرستان، اظهار کرد: شهدا افرادی بودند که در بین ما زندگی داشتند ولی راه و مسیر درست را یافتند و برای دفاع از همنوعان خود، برای دفاع از ولایت و اسلام با خدای خود معامله کردند.

وی با اعلام اینکه مردم ایران اسلامی همیشه مدافع ولایت و در صحنه هستند، افزود: آمل دیار علویان، دیار مراجع، عرفا، شهدا، سالکان و بزرگان برجسته دینی است و مردم خطه هزار سنگر در سال 1360 دست به اتفاق تاریخی و ماندگار زدند تا برای همیشه در وصیتنامه امام امت جای گرفته و جاوید شدند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 استکبارگران و همان هایی که امسال می خواستند در این شهرستان دست به تحریک و آشوب بزنند سیلی محکمی از مردم خوردند و طومار کمونیست ها برچیده شد.

نوری با اعلام اینکه مردم مان نشان دادند که سرسپرده های استکبار در دیار علویان جایی ندارند، خاطرنشان کرد: باید حواس‎مان باشد تا گرفتار فریب دشمنان نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین یک حرکت عظیم سیاسی است/ مراقب فریب استکبار باشیم

جهاد تبیین یک حرکت عظیم سیاسی است/ مراقب فریب استکبار باشیم