مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:002022-12-27اقتصادي

ائتلاف الفتح: السودانی توطئه دلاری آمریکا علیه ملت عراق را فاش کند


یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با اشاره به توطئه دلاری آمریکا علیه ملت عراق، گفت که باید معامله با دلار کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الفتلاوی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا عامل اصلی افزایش قیمت دلار در بازارهای عراق است.

الفتلاوی از محمد السودانی نخست وزیر عراق خواست که توطئه جدید آمریکا را برای ملت عراق فاش کند؛ توطئه ای که این بار خود را در افزایش قیمت دلار نشان داده است.

وی به پایگاه خبری المعلومه گفت که بحران تداوم افزایش قیمت دلار در برابر دینار عراق، توطئه آمریکاست تا از این طریق بتواند این کشور را تسلیم اراده خود کند.

این سیاستمدار عراقی خاطر نشان کرد، علت اصلی افزایش قیمت دلار این است که فدرال رزرو آمریکا، نقل و انتقال داراییهای عراقی را به 10% کاهش داده است؛ لذا درآمدهای فروش نفت عراق، به بانک جهانی داده می شود و این بانک آن را تحویل فدرال رزرو آمریکا می دهد.

الفتلاوی از گروههای سیاسی عراق خواست موضعگیری کنند تا این کشور مستقل باشد و این حق را داشته باشد که بتواند در داراییهای خود تصرف کند و به همین دلیل باید معامله با دلار نیز در عراق کنار گذاشته شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف الفتح: السودانی توطئه دلاری آمریکا علیه ملت عراق را فاش کند

ائتلاف الفتح: السودانی توطئه دلاری آمریکا علیه ملت عراق را فاش کند