مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 22:202022-12-27اقتصادي

تسویه کامل بدهی شهرداری قزوین به بانک


پس از برگزاری جلسات فشرده میان مدیران ارشد شهرداری قزوین و مدیرعامل و مدیران ارشد بانک شهر، توافقنامه تسویه بدهی و افزایش سرمایه شهرداری قزوین به عنوان یکی از سهامداران اصلی بانک شهر امضا شد.

- مهدی صباغی اظهار کرد: سالیان گذشته به منظور اجرای پروژه های عمرانی و آبادانی شهر تسهیلات و اوراق مشارکت از بانک شهر در قالب پیمانکاران و سازمان های تابعه شهرداری اخذ گردیده بود که عدم تسویه آن در سررسیدهای مقرر به گره ای بزرگ در مسائل مالی و بودجه شهرداری تبدیل شده بود.

شهردار قزوین گفت: وجود این بدهی و درگیر شدن منابع شهر برای پرداخت آن، خود به یک چالش اصلی و مشکلی برای پیمانکاران شهرداری و همچنین مانعی جدی بر سر راه کارهای بزرگ و اجرای پروژه های شهری و تخصیص منابع مالی به شمار می رفت و حجم قابل توجهی از منابع شهر را مصروف خود می کرد، اما همچنان باقی بود.

این مسئول با اشاره به اینکه از سال گذشته پیگیری های جدی و کارشناسانه برای حل این موضوع در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته جلسات کارشناسی و بررسی به صورت مداوم و پیگیر برگزار شد و رایزنی های جدی هم در این زمینه به عمل آمد، در نتیجه رایزنی و پیگیری ها، در سال گذشته موضوع به هیئت خبرگان بانکی و اقتصادی استان ارجاع شد و با تبیین صحیح مسئله، رأی به نفع شهرداری قزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه کامل بدهی شهرداری قزوین به بانک

تسویه کامل بدهی شهرداری قزوین به بانک