مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 21:552022-12-27ورزشي

وزیر آموزش و پرورش: مازندران محور دیپلماسی آموزشی برای استان های مرزی می شود


وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه مازندران باید محور دیپلماسی آموزشی برای استان های مرزی باشد، تا 15 روز آینده پس از آماده شدن طرح توجیهی به این استان سفر داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یوسف نوری شامگاه سه شنبه در سفر به این شهرستان از پروژه های نیمه کاره مدرسه راهنمایی ابن سینا در بلوار ولایت، مدرسه ابتدایی انقلاب اسلامی و مدرسه صفایی بازدید کرد و از روند فعالیت و پیشرفت فیزیکی آن مطلع شد.

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از پروژه های ناتمام تعلیم و تربیت در آمل، اظهار کرد: مازندران باید محور دیپلماسی آموزشی برای استان های مرزی باشد به همین منظور رویداد مهم در حوزه تعلیم و تربیت در مازندران رقم می‎خورد.

یوسف نوری افزود: با برگزاری رویدادها، مسابقات و برنامه های مشترک دانش آموزان و معلمان کشورهای جهان قرار است طرح بزرگی با محوریت مازندران برگزار شود همچنین قرار است طرح توجیهی مرکز را استاندار مازندران با توجه به شناخت کافی از این استان شمالی تهیه کنند و تا 15 روز آینده پس از آماده شدن طرح توجیهی طی سفر دوباره به مازندران قصد داریم دست به یک اقدام خوب و مشترک بزنیم.

وی با بیان اینکه نخستین برنامه در این طرح با میزبانی مازندران در یکی از حوزه های فرهنگی، هنری، ورزشی یا پژوهشی خواهد بود البته با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مازندران محور دیپلماسی آموزشی برای استان های مرزی می شود

وزیر آموزش و پرورش: مازندران محور دیپلماسی آموزشی برای استان های مرزی می شود