مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:402022-12-27سياسي

رزمایش های نیروهای مسلح خیال تعرض را از ذهن دشمنان دور می کند


رزمایش های نیروهای مسلح پیام لازم را به دشمنان مخابره می کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن شان دور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرتیپ دوم شاهین تقی خانی با بیان اینکه به زودی رزمایشی در جنوب شرق ایران خواهیم داشت، گفت: رزمایش های ارتش در راستای ارتقای توانمندی های فردی و یگانی، طرح ریزی و اجرا می شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش و سپاه در طول سال های گذشته صدها رزمایش برگزار کرده اند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس مأموریت ذاتی خودش که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است، باید تمرینات متعددی داشته باشد.

سرتیپ دوم تقی خانی افزود: برای اینکه آمادگی دفاعی ارتش دائماً حفظ شود، این تمرینات انجام شده و طبیعتاً در نقاط مختلف کشور هم باید این رزمایش ها طرح ریزی و متناسب با تهدیدها اجرا شود.

وی گفت: به لطف خدا امسال این تمرینات جدی تر دنبال شده است.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ما تردیدی نداریم اگر در طول سال های گذشته تا به حال سایه جنگ از کشورمان دور بوده، همراه با جایگاه تعیین کننده فرماندهی معظم کل قوا، آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای مسلح نیز تحت فرماندهی ایشان تعیین کننده بوده است و این آمادگی حاصل نمی شود مگر در صحنه های عملی و اجرای رزمایش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش های نیروهای مسلح خیال تعرض را از ذهن دشمنان دور می کند

رزمایش های نیروهای مسلح خیال تعرض را از ذهن دشمنان دور می کند