مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:202022-12-27اقتصادي

برخی استانداران ضعیف و بی کفایت هستند


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از استانداران ضعیف، بی کفایت و ناتوان هستند و قدرت اداره امور را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس گودرزی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز مثل خیلی دیگر از نقاط کشور در شهرستان بروجرد میزبان شهید گمنام هستیم و امیدواریم خدا به همه ما توفیق دهد در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

وی، تصریح کرد: آمریکا همچنان شیطان بزرگ بوده و همچنان هیچ غلطی هم نمی تواند بکند، اما آنچه مهم بوده، این است که بالاترین مبارزه با آمریکا در خدمت رسانی به مردم است.

برخی استانداران ضعیف و بی کفایت هستند نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: دولت در بحث معیشت مردم، افزایش لجام گسیخته قیمت خودرو، گرانی مسکن و افزایش نرخ اجاره بها حتماً باید اقدام فوری کند، بحث مسکن مسئله لاینحلی نیست، وزیر راه و شهرسازی، استانداران باید مکلف باشند که شما را در استان ها حمایت کنند.

گودرزی خطاب به رییس جمهور، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره دارد که ایران کشور اول در استفاده نکردن از ظرفیت ها است، استانداران را مکلف کنید که ظرفیت ها را شناسایی کنند اگر توانایی آن را ندارند، برکنار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی استانداران ضعیف و بی کفایت هستند

برخی استانداران ضعیف و بی کفایت هستند