مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:202022-12-27ورزشي

میری: نفت مسجدسلیمان با شرف ترین بازیکنان را دارد / تک رقمی می شویم


مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان نفت از باشرف ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و داستانی چون تبانی در تیم ما وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان نفت از باشرف ترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و داستانی چون تبانی در تیم ما وجود دارد.

پیمان میری در حاشیه تمرین امروز ششم دی ماه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و انشاءالله با انگیزه دوچندان با آن اتفاقاتی که برای تیم مان افتاده و در بحران هستیم به کارمان ادامه می دهیم.

البته نمی توان گفت در بحران هستیم و بهتر است بگویم دچار بدشانسی شده ایم و صددرصد از این شرایط خارج می شویم و مطمئن باشید بازی با آلومینیوم را اقتدار و یک بازی خوب می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: تیم نفت به یک برد احتیاج دارد و خدا را شکر بازیکنانمان آنقدر خوب و باانگیزه تمرین می کنند که هم کادرفنی و هم خود ما بازیکنان از کیفیت موجود لذت می بریم.

متأسفانه دچار بدشانسی شده ایم و انشاءالله این هفته از این روند بدشانسی خارج می شویم و به روند خوب شش هفته ابتدایی لیگ برمی گردیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ازنظر روانی فشار روی بازیکنان تیم وجود دارد و نمی توان این را کتمان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میری: نفت مسجدسلیمان با شرف ترین بازیکنان را دارد / تک رقمی می شویم

میری: نفت مسجدسلیمان با شرف ترین بازیکنان را دارد / تک رقمی می شویم