مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:152022-12-27سياسي

پیکرهای 10 شهید گمنام جنگ تحمیلی در اردبیل تشییع شد


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکرهای پاک و مطهر 10 شهید گمنام با حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی اردبیل تشییع شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکرهای پاک و مطهر 10 شهید گمنام با حضور باشکوه مردم مومن و انقلابی اردبیل تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز6 دی با حضور سوگواران فاطمی به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل بر پیکرهای این شهیدان گرانقدر نماز خواندند و پس از آن با برگزاری مراسم تشریفات توسط نیروهای مسلح حاضر به این شهیدان گرانقدر ادای احترام شد.

در ادامه این مراسم پیکرهای این شهدای جنگ تحمیلی بر روی دستان هزاران نفر از سوگواران فاطمی شهر اردبیل از محل مصلی این شهر تا میدان شریعتی تشییع شد.

پیکر مطهر این شهیدان در شهرستان اردبیل در محوطه سپاه حضرت عباس(ع)، ستاد فرماندهی فراجا، تیپ 37 حضرت عباس (ع) ، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه خواهران به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر مطهر چهار شهید گمنام دیگر طی آیینی با حضور گسترده و با شکوه هزاران نفر از اهالی مؤمن، ولایت مدار و شهید پرور در عنبران شهرستان نمین، روستای شال شهرستان خلخال، مغانسر پارس آباد و روستای گون پاپاخ بیله سوار تشییع و به خاک سپرده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکرهای 10 شهید گمنام جنگ تحمیلی در اردبیل تشییع شد

پیکرهای 10 شهید گمنام جنگ تحمیلی در اردبیل تشییع شد