مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 18:252022-12-27سياسي

حسین مرعشی: برخی ائمه جمعه، عذرخواهی کنند


مرعشی با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی دین نامیدن برخی شخصیت های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته های این شخصیت ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.

- نایب رییس جبهه اصلاحات از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نایب رییس جبهه اصلاحات عذرخواهی را راهی به سوی مردم و آینده بهتر برای کشور دانست.

  در جلسه اخیر مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران گزارشی از مطالعه آسیب شناسی اصلاحات توسط هادی خانیکی ارائه و در ادامه آن به ویژگی های شرایط جاری در کشور نیز پرداخته شد.

  در این جلسه همچنین دیدار های صورت گرفته با مسئولین مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه به بازخورد ها ادامه دیدار ها و گفتگو ها در شرایط حاضر بلاموضوع، اما اصل گفتگو همچنان در دستور دانسته شد.

  حسین مرعشی، رییس جلسه نیز به موضوعات سیاسی روز پرداخت و ابتدا اعمال محدودیت های تحصیلی و شغلی جدید برای دختران و زنان در افغانستان از سوی طالبان را به شدت محکوم و نسبت به رنج و محرومیت فزاینده زنان افغان اظهار تأسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین مرعشی: برخی ائمه جمعه، عذرخواهی کنند

حسین مرعشی: برخی ائمه جمعه، عذرخواهی کنند