مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 18:252022-12-27سياسي

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم در شیراز


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در محلات محروم شیراز توزیع شد.

- ایسنا/فارس معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در محلات محروم شیراز توزیع شد.

محمدمهدی رنجبر سه شنبه 6 دیماه در حاشیه توزیع این غذاهای گرم به خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطر سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعداد 50 هزار پرس غذای گرم با مشارکت هیئات مذهبی حدود 14000 قطعه مرغ برای طبخ بین هیئات مذهبی توزیع شد.

او افزود: این غذاها توسط گروه های جهادی در 90 هیئت در شیراز پخت و در اختیار اقشار نیازمند و آسیب پذیر توزیع شد که اولویت توزیع با مناطق محروم در سطح شهر بوده است .

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس گفت: برای مراسم ویژه تشییع شهدای قادرآباد و خرامه هم 1000 قطعه مرغ در نظر گفته شد.

رنجبر عنوان کرد: در همین راستا تعداد 240 تن مرغ بین افراد نیازمند در سطح استان در حال توزیع است که 40 تن برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و 10 تن برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی برای توزیع به این 2 دستگاه تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم در شیراز

توزیع 50 هزار پرس غذای گرم در شیراز