مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 17:152022-12-27ورزشي

شریت نوین مشهد به صدر جدول بازمی گردد؟


تیم فوتبال شریعت نوین با یک بازی کمتر صدر جدول را از دست داده، اما شانس بالایی برای صعود دارد.

- تیم فوتبال شریعت نوین مشهد، یکی از 3 تیم مشهدی حاضر در گروه یک رقابت های مرحله اول دسته سه کشور، جام آزادگان پس از چند هفته صدرنشینی، به واسطه 1 بازی کمتر رتبه اول را به تیم شهرداری گنبد داده است، اما همچنان شانس بالایی برای صعود دارد.

با نزدیک شدن به هفته های پایانی مرحله نخست لیگ 3، رقابت برای صعود سنگین تر از قبل شده و حالا در گروه 1 این رقابت ها و در فاصله 4 بازی تا پایان مرحله، 7 تیم برای صعود می جنگند.

با توجه به اعلام سازمان لیگ، 2 تیم نخست گروه مستقیما به مرحله دوم لیگ 3 صعود می کنند و 4 تیم راهی پلی آف خواهندشد تا پس از چند هفته استراحت، مرحله دوم لیگ 3 با حضور تیم های صعودکرده از مرحله نخست، تیم های سقوط کرده فصل قبل لیگ 2 و مرحله دومی های فصل قبل لیگ 3 که موفق به بقا در این قسمت شده اند، آغاز شود.

به جز شریعت نوین، پشتیبانی نیز از شانس بالایی برای حضور در مرحله دوم برخوردار است و تاکنون از 7 بازی صاحب 12 امتیاز شده و به رتبه چهارم جدول تکیه زده است.

شهرداری گنبد با 8 بازی و 15 امتیاز صدرنشین است و شریعت نوین نیز که از بازیکنان بومی باسابقه ای مثل حمید غلامی و احسان خطایی سود می برد، با 14 امتیاز از 7 بازی در رده دوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریت نوین مشهد به صدر جدول بازمی گردد؟

شریت نوین مشهد به صدر جدول بازمی گردد؟