مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 17:052022-12-27اجتماعي

محدودیت ترافیکی جاده های تهران-شمال تا شنبه/ ترافیک سنگین در هراز و کندوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری داننشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار، شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده پیست آبعلی، نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری داننشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور های کندوان و هراز وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا سرودار و شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ترافیکی جاده های تهران-شمال تا شنبه/ ترافیک سنگین در هراز و کندوان

محدودیت ترافیکی جاده های تهران-شمال تا شنبه/ ترافیک سنگین در هراز و کندوان