مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:002022-12-27ورزشي

اعطای حق رأی هیئت های اروند در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی


نماینده مردم آبادان در مجلس خواستار اعطای حق رأی هیئت های ورزشی منطقه آزاد ارونددر مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی شد و گفت: قوانین مناطق آزاد باید به طور یکسان وعادلانه اجرا شود.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر در زمینه ورزش دارای قدمت طولانی، درخشان و پُرافتخار هستند و بسیاری از قهرمانان نامدار کشور از این خطه بوده اند و تعداد زیادی از رشته های ورزشی برای اولین و یا دومین بار از شهر آبادان وارد کشورمان شدند که این موضوع نشان دهنده اهمیت ورزش در این منطقه است.

وی افزود: تعداد بالای تیم های لیگ برتر از شهر آبادان همراه با عملکرد موفق، تعداد بالای مربی، داور و ورزشکار و همچنین حضور در عرصه های ملی، بین المللی و جهانی ظرفیتی بی بدیل بوده که نیازمند توجه به حمایت های بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان به ویژه در زمینه کاهش بروکراسی ها است.

نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: دی ماه سال 1396 بر اساس قوانین مناطق آزاد، اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند راه اندازی و بسیاری از هیئت های ورزشی با ساختاری استانی در منطقه آزاد اروند تشکیل شدند.

مولوی توضیح داد: بر اساس قانون مقرر شده هیئت های ورزشی شهرهای آبادان و خرمشهر از هیئت های استان خوزستان جدا شوند و زیر نظر هیئت های منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای حق رأی هیئت های اروند در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی

اعطای حق رأی هیئت های اروند در مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی