مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:252022-12-27سياسي

عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا در شهرقدس برگزار شد


مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور هیئات مذهبی و عزاداران حضرت در آستان مقدس امامزادگان حضرتین شهرقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم عزاداری با حضور هیئات مذهبی و مادحین اهل بیت علیهم السلام صبح امروز در آستان مقدس امامزادگان حضرتین علیهم السلام شهرقدس برگزار شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد و سوگواران حضرت زهرا(س) با مرثیه خوانی و سینه رنی به عزاداری پرداختند و این غم جانسوز را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج) تسلیت داشتند.

در حاشیه این عزاداری به طور نمادین پیکر مطهر حضرت زهرا(س) تشییع شد و نوجوانان سرودخوانی اجرا کردند.

    مهمترین پیام فاطمیه وحدت حول محور ولایت است حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در جمع عزاداران حضرت(س) اظهار کرد: مهمترین پیام فاطمه(س) و فاطمیه وحدت حول محور ولایت است و حضرت وقتی دید؛ خطر انحراف، ولایت را تهدید می کند با سخنرانی، تبیین و روشنگری و افشاگری و حرکت به در خانه مهاجرین و انصار رفت و از ولی و ولایت دفاع کرد.

  وی گفت: مسئله تقدس زدایی از محوریت ولایت مورد هدف دشمن است اما جمهوری اسلامی قطب قدرتمند در تمام دنیاست و روز به روز نور و فروغ ولایت بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا در شهرقدس برگزار شد

عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا در شهرقدس برگزار شد