مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:252022-12-27بين الملل

خسارت سنگین اسکان پناهجویان افغان در پایگاه های ارتش آمریکا برای پنتاگون


بر اساس اعلام نهاد بازرسی کل پنتاگون، پایگاه های نظامی در آمریکا که در آنها ده ها هزار پناهجوی افغان استقرار پیدا کرده اند، خسارتی بالغ بر 260 میلیون دلار متحمل شده اند به نحوی که در مواردی ساختمان های این پایگاه ها برای استفاده مجدد توسط سربازان نیاز .

- بر اساس اعلام نهاد بازرسی کل پنتاگون، پایگاه های نظامی در آمریکا که در آنها ده ها هزار پناهجوی افغان استقرار پیدا کرده اند، خسارتی بالغ بر 260 میلیون دلار متحمل شده اند به نحوی که در مواردی ساختمان های این پایگاه ها برای استفاده مجدد توسط سربازان نیاز به تعمیرات چشمگیر در دیوارها و لوله ها پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در دو هفته آخر ماه اوت 2021 نیروی هوایی آمریکا بزرگترین عملیات خارج سازی در تاریخ خود را اجرا کرده و بالغ بر 120 هزار نفر را در عرض تنها 17 روز از افغانستان خارج ساخت.

بخش عمده مسافران را افغان هایی که از حکومت طالبان فرار می کردند تشکیل می دادند و هواپیماهای آمریکایی ده ها هزار از افغانها را طی این عملیات در ابتدای امر به چند پایگاه نظامی در کشورهای قطر، امارات متحده عربی، اسپانیا، ایتالیا، بحرین و آلمان منتقل کردند.

بسیاری از این پناهجویان افغان بعد از فرآیند پردازش، با هواپیما به هشت پایگاه نظامی در آمریکا منتقل شدند و در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سنگین اسکان پناهجویان افغان در پایگاه های ارتش آمریکا برای پنتاگون

خسارت سنگین اسکان پناهجویان افغان در پایگاه های ارتش آمریکا برای پنتاگون