مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:202022-12-27سياسي

حفظ ارزش ها و حجاب پیوست فرهنگی شهدا برای جامعه است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این شهید و شهادت دارای پیوست فرهنگی است، گفت: حفظ ارزش ها و حجاب پیوست فرهنگی شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر سه شنبه در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در صدا و سیمای استان با اظهار اینکه شهید و شهادت دارای پیوست فرهنگی است، افزود: وجود این شهید بزرگوار مایه برکت این سازمان و برنامه های این مرکز خواهد بود، این حرکت مسئولیت کارکنان صدا وسیما را سنگین تر از قبل خواهد کرد.

وی افزود: شهید بر خلاف اموات، پیوست فرهنگی را همراه خود دارد، کلمه شهید یعنی پیوست فرهنگی، یعنی انقلاب، جهاد و مظلومیت اهل بیت، حفظ ارزش ها، حمایت از ولایت فقیه، حفظ چادر و حجاب و همه اینها در وصیت نامه های شهدا قید شده و پیوست های فرهنگی شهید است.

وی با بیان اینکه شهدا بر گردن ما بسیار حق دارند زیرا ما را هدایت کردند و ما را به مسیر فرهنگی که عاقبتش روشن است و آن رضوان خداست دعوت کردند، افزود: امروز بعضی از بازی خوردگان ایادی غرب و شرق و اغتشاشگران فضای جامعه را ملتهب و امنیت و عفت را سلب می کنند و خیال می کنند انقلابی که با این همه شهید پایدار مانده با این حرکات خاموش می شود، درحالی که کور خوانده اند زیرا این انقلاب پاینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزش ها و حجاب پیوست فرهنگی شهدا برای جامعه است

حفظ ارزش ها و حجاب پیوست فرهنگی شهدا برای جامعه است