مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:102022-12-27سياسي

فعالیت های شهید قاسم سلیمانی و مدافعان حرم خدمت به بشریت بود


جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گردن همه ملت های عالم حق دارند، عملی که شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم انجام دادند خدمتی به بشریت بود.

- به گزارش، پیش از سردار پاسدار پرویز آبسالان در یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه دریانوردی شهرستان چابهار برگزار شد، افزود: سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، به گردن همه ملت های عالم حق دارند چرا که عملی که این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم انجام دادند، خدمتی به بشریت بود، اگر حکومت داعش در سوریه و عراق شکل می گرفت، شاید امروز چیزی تحت عنوان اسلام یا حکومت اسلامی نداشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نقطه اصلی مقاومت، عراق و سوریه بود، آنها می خواستند پایه اصلی مقاومت را از بین ببرند، اقدامات هدف اصلی آنها انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی بیان کرد: اگر از سوریه و عراق دفاع کردیم، هدف اصلی داعش آن دو کشور نبوده بلکه ما می خواستیم دشمن را از ایران دور کنیم و شکست دهیم، مردم این دو کشور همسایه نیز از ما دفاع کردند، سردار سلیمانی و همه مدافعین حرم کار اثر بخش برای کل بشریت انجام دادند، شاید این مفهوم را آیندگان بهتر متوجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های شهید قاسم سلیمانی و مدافعان حرم خدمت به بشریت بود

فعالیت های شهید قاسم سلیمانی و مدافعان حرم خدمت به بشریت بود