مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:552022-12-27سياسي

اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار شهرستان هویزه


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه از اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام حسن برهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرایی شدن طرح منبر فاطمی سیار در مناطق و روستاهای کم برخوردار در شهرستان هویزه خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج گفتمان فاطمی در مناطق محروم است.

وی گفت: همه ساله به مناسبت ایام فاطمیه در مرکز شهر مراسمات مختلف و باشکوهی توسط مجموعه های مردمی برگزاری می شود اما در برخی محلات و روستاهای کم برخوردار مراسم خاصی به چشم نمی خورد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه بیان کرد: امسال با همت گروه جهادی تبلیغی شهدای هویزه وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه تصمیم گرفتیم که با حضور در این مناطق محروم و با کمک اهالی اقدام به برپایی مجالس عزاداری حضرت زهرا سلام الله علیها هم در محلات و هم در برخی مدارس کنیم.

وی، رسیدگی همه جانبه به مناطق محروم را امری ضروری دانست و اظهار کرد: حضور مردمی روحانیت به عنوان پل ارتباط بین مردم و حاکمیت ضمن روشنگری باعث ایجاد امید می شود.

حجت الاسلام برهانی گفت: مناسبت های مذهبی فرصت خوبی است که مسئولان و روحانیت بین مردمی به صورت صمیمی تر حضور پیدا کنند و علاوه بر اقامه مجالس عزاداری نسبت به مشکلات نیز اطلاع بیشتری کسب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار شهرستان هویزه

اجرای منبر سیار فاطمی در مناطق کم برخوردار شهرستان هویزه