مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:302022-12-27اقتصادي

افزایش بیش از 50 درصدی سفر هیأت های خارجی به فارس


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگردی استانداری فارس گفت: سفر هیئت های خارجی به شیراز، امسال نسبت به سال گذشته، بیش از 55 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخزاده امروز با اعلام این مطلب بیان کرد: در سال طول 1400 سفر هییت های خارجی به استان تنها به حضور سفرای کشورهای افغانستان، صربستان، ایتالیا در ایران و سه هیات تاجیکستانی، برزیلی و عمانی محدود شده، در حالی که این مراودات از ابتدای سال 1401 تا پایان آذر ماه ضمن تنوع در موارد و موضوعات، با افزایش بیش از 50 درصدی رو به رو بوده است.

 معاون استاندار فارس با بیان اینکه توسعه روابط فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، سلامت، علمی و.

بین استان فارس و کشورهای مختلف، معرفی ظرفیت های استان فارس و انعقاد تفاهم نامه های همکاری از جمله موضوعات عمومی در ملاقات مسئولان فارس با هیئت های خارجی بوده است، اظهار کرد: بعضی از این هیات ها با اهداف اختصاصی در استان فارس حضور یافته اند.

  قائم مقام استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری فارس اظهار کرد: حضور هیات مجارستانی با هدف توسعه روابط فرهنگی، حضور متفاوت هیات 50 نفره کشور موریس در شیراز و امضا تفاهم نامه های اقتصادی با اتاق بازرگانی استان، حضور سفیر عمان در شیراز و توافق برای ایجاد مکانیزم حل مشکلات اتباع عمانی در حوزه بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 50 درصدی سفر هیأت های خارجی به فارس

افزایش بیش از 50 درصدی سفر هیأت های خارجی به فارس