مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 12:202022-12-27سياسي

شهدا پرچم های همیشه در اهتزاز انقلاب هستند


استاندار کردستان با بیان اینکه همه نسل های انقلاب به شهدا عشق می ورزند و دشمنان باید این را بدانند، گفت: شهدا پرچم های همیشه در اهتزازی هستند که امروز استان ما به عطر آنها معطر شده است.

- اسماعیل زارعی کوشا، امروز سه شنبه(6دی ماه) در آیین تشییع پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج، شهادت را بالاترین مدال افتخار و بندگی ذکر و اظهار کرد: شهدا می توانستند رفاه را به شهادت ترجیح دهند، اما آنها آسایش و امنیت مردم را به جان و زندگی خود ترجیح دادند و به برترین جایگاه رسیدند.

وی با بیان اینکه همه نسل های انقلاب به شهدا عشق می ورزند و دشمنان باید این را بدانند، افزود: شهدا پرچم های همیشه در اهتزازی هستند که امروز استان ما به عطر آنها معطر شده است.

استاندار کردستان بیان کرد: تشییع شهدای گمنام به عنوان فرصتی برای اصلاح جامعه محسوب می شود و امروز مردم چندین استان کشور، اسناد حقانیت جمهوری اسلامی را بر روی دست گرفته و به دنیا نشان می دهد که یک تنه با همه مظلومیت در برابر دنیای آنها ایستاده اند.

وی با تأکید براینکه مردم ایران برای حفظ کیان نظام و پاسداری از خون شهدا از همه چیز خود خواهند گذشت بیان کرد: جهاد تبیین کلیدواژه اصلی همه انقلابیون و دلسوزان نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا پرچم های همیشه در اهتزاز انقلاب هستند

شهدا پرچم های همیشه در اهتزاز انقلاب هستند