مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:302022-12-27سياسي

مدیرکل زندان های استان تهران پاسخگوی تلفنی خانواده های زندانیان خواهد بود


مدیرکل زندان های استان تهران، صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن های خانواده های زندانیان پاسخ خواهد داد.

- مدیرکل زندان های استان تهران، صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن های خانواده های زندانیان پاسخ خواهد داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان تهران، در ادامه طرح پاسخگویی مستقیم مدیران با مردم، سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران، صبح روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور در اداره کل بازرسی و امور حقوقی استانداری، از طریق شماره 111 سامانه سامد، به تلفن های خانواده های زندانیان پاسخ خواهد داد.

حضور در این برنامه، با اعلام زمان بندی استانداری و اطلاع قبلی زندانیان و خانواده های آنان از طریق خبرگزاری ها و اطلاعیه های داخل زندان ها و سالن های ملاقات صورت می گیرد.

سیدحشمت الله حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران در این باره گفت: علیرغم حمایت هایی که از خانواده های زندانیان صورت می گیرد ولی تلاش بر این است تا با حفظ ارتباط مردم و مسئولان زندان ها، نگرانی آنان را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های استان تهران پاسخگوی تلفنی خانواده های زندانیان خواهد بود

مدیرکل زندان های استان تهران پاسخگوی تلفنی خانواده های زندانیان خواهد بود