مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:302022-12-27سياسي

دیار آفتاب در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) غرق در عزا و ماتم است


مردم دیار آفتاب در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی محافل عزاداری، سینه زنی، زنجیرزنی، تعزیه خوانی، روضه خوانی به سوگ نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) شهرهای مختلف استان مرکزی غرق در عزا و ماتم شد.

اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار استان مرکزی همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در آیین های ویژه، سوگواری و عزاداری بر پا کردند و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

از صبح امروز کاروان های عزاداری در نقاط مختلف این استان با حضور در خیابان ها، عشق و ارادت خود را به دخت گرامی پیامبر اعظم(ص) به نمایش گذاشتند.

   شب گذشته نیز اقشار مختلف مردم با حضور در هیات های عزاداری به زنجیرزنی و سینه زنی در حسینه ها و مساجد پرداختند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) مرثیه سرایی کردند.

برپایی ایستگاه های صلواتی و پخش نذورات برای پذیرایی از عزاداران دخت نبی مکرم اسلام در روز شهادت حضرت زهرا(س) از فعالیت هایی است که در عزاداری فاطمی به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار آفتاب در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) غرق در عزا و ماتم است

دیار آفتاب در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) غرق در عزا و ماتم است