مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:202022-12-27سياسي

قاطعانه به دفاع از میهن بلند شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند


حضور پیکر پاک 200 شهید گمنام دفاع مقدس که قاطعانه به دفاع از وطن بلند شدند و مظلومانه در عملیات های بدر، رمضان، کربلای پنج، کربلای 6 و… به شهادت رسیدند، - تهران را به خروش آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت، حضور پیکر پاک 200 شهید گمنام دفاع مقدس که قاطعانه به دفاع از وطن بلند شدند و مظلومانه در عملیات های بدر، رمضان، کربلای پنج، کربلای 6، والفجر یک، بیت المقدس و… به شهادت رسیدند، تهران را به خروش درآورد.

مردم قدرشناس تهران از هشت صبح امروز مقابل دانشگاه تهران حضور پیدا کردند تا این فرزندان حضرت صدیقه طاهره (س) را تا معراج الشهدا بدرقه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آیین همراه مردم بودند.

حضور پررنگ تهرانی ها برای پاسداشت جان های مقدسی که با فدا کردن خون شان امنیت ملک و ملت را به ارمغان آوردند، حاوی یک پیام مهم بود: مردم فریب رسانه های معاند و دشمنان این مرزهای مقدس را نمی خورند و همچنان پایبند به ارزش های انقلاب شان هستند که استقلال و عزت را برایشان به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعانه به دفاع از میهن بلند شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند

قاطعانه به دفاع از میهن بلند شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند