مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:552022-12-27سياسي

بازدید مجدد یک گروه قضایی از زندان زنان قرچک


در هفته های گذشته هیاتی 5 نفره متشکل از کمیسیون زنان مجلس شورای اسلامی و همچنین هیاتی از سوی معاونت زنان ریاست جمهوری از زندان زنان قرچک بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، در ماه های اخیر شایعات و ادعاهای بدون سند و مدرک مختلفی از سوی رسانه های ضد انقلاب و همچنین رسانه های انگلیسی زبان آمریکایی در رابطه با بدرفتاری و حتی تعرض به بازداشت شدگان زن در حوادث اخیر مطرح شده است که این ادعاها بعضا از سوی برخی افراد نیز بازگو شده است.

در همین خصوص سازمان زندان ها با صدور اطلاعیه ای ضمن تکذیب این ادعاها اعلام کرد که سازمان زندان ها و مراجع قضایی به طور پیوسته، نحوه نگهداری زنان زندانی را رصد کرده، به گونه ای که در طول شبانه روز با دوربین های مدار بسته زیر نظر مراقبین و مسئولین زندان زنان مراتب دائما مورد کنترل واقع می شود.

در این اطلاعیه ضمن اشاره به دسترسی ناظرین قانونی به وضعیت زندان های کشور تصریح شده: در عین حال واحدهای نظارتی سازمان زندان ها و نیز مراجع قضایی به طور پیوسته، نحوه نگهداری زنان زندانی را رصد کرده، به گونه ای که در طول شبانه روز با دوربین های مدار بسته زیر نظر مراقبین و مسئولین زندان زنان مراتب دائما مورد کنترل واقع می شود، ضمن آنکه به طور نوبه ای با اعزام افراد متخصص و بازرسین ویژه از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مجدد یک گروه قضایی از زندان زنان قرچک

بازدید مجدد یک گروه قضایی از زندان زنان قرچک