مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:502022-12-27سياسي

عملکرد خود را همواره با مسیر شهدا تطبیق دهیم


باید بدانیم که تنها مسیر تعالی و عزت راه شهداست و عملکرد خودمان را همواره باید با این مسیر تطبیق دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سنندج با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: سلام و درود می فرستیم به همه جانباختگان راه حق و عدالت و به این شهدای گلگون کفن به کردستان خیر مقدم عرض می کنیم.

وی افزود: شهادت بالاترین مدال افتخار و مدال بندگی است و آنگونه که پیامبر اعظم فرمودند که برتر از هر نیکی، نیکی دیگری است الا شهادت و بالاتر از آن هیچ نیکی وجود ندارد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که در روز شهادت حضرت فاطمه (س) افتخار حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام را داشته باشیم.

زارعی کوشا افزود: خیابان ها و محلات کردستان و سنندج مملو از خاطرات بزرگوارانی است که برای تأمین امنیت مردم و سربلندی اسلام فداکاری ها کرده اند و جان پاک خود را نثار کرده اند.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانانی که برای بهره بردن از لذت های دنیا و برای اینکه در مسیر رشد و ارتقای تحصیلی قدم بردارند محق تر بودند اما مردم و آسایش جامعه اسلامی را بر خود ترجیح دادند و مردانه پای در مسیری نهادند که عزت و افتخار حسینی و مرگ سرخ بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خود را همواره با مسیر شهدا تطبیق دهیم

عملکرد خود را همواره با مسیر شهدا تطبیق دهیم