مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:252022-12-27سياسي

همایش «چشم انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد


انجمن ایرانی مطالعات جهان از انتشار فراخوان همایش بین المللی «چشم انداز نظام قدرت جهانی» به میزبانی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران خبر داد.

- انجمن ایرانی مطالعات جهان از انتشار فراخوان همایش بین المللی چشم انداز نظام قدرت جهانی به میزبانی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه همایش بین المللی چشم انداز نظام قدرت جهانی که با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جهان و میزبانی دانشکده مطالعات جهان اسفندماه امسال برگزار خواهد شد، با انتشار فراخوانی از علاقه مندان برای ارسال مقاله به این همایش دعوت به عمل آورده است.

در این فراخوان آمده است: در جهان معاصر، گسترش بحران ها و شکل گیری منازعات در سطح جهانی و ظهور بازیگران و منابع قدرت نوین، موجب پیدایش موضوعات و چالش های نوین امنیتی و تحولات بی شمار و دگرگونی در نظام قدرت شده اند.

به اطلاع کلیه استادان و پژوهشگران گرامی می رساند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در نظر دارد با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جهان همایش بین المللی چشم انداز نظام قدرت جهانی را به صورت حضوری/ مجازی در هشتم اسفندماه سال جاری با هدف ایجاد بستری برای هم اندیشی صاحب نظران، تولید دانش و توسعه ادبیات پژوهش در زمینه محورهای زیر برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «چشم انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد

همایش «چشم انداز نظام قدرت جهانی» فراخوان داد