مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:152022-12-27سياسي

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی(ره) شهرستان بدره عراق


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی«ره» شهرستان بدره عراق خبر داد - ایلام-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی ره شهرستان بدره عراق خبر داد غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این مرکز درمانی همواره در موسوم اربعین مورد استفاده زائران قرار گرفته است، اظهار داشت: طرف عراقی درخواست نمود، این درمانگاه غیر از ایام اربعین، در طول سال نیز به مردم شهرستان بدره و زائرین ایرانی خدمات درمانی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست طرف عراقی و موافقت ریاست محترم جمعیت دکتر کولیوند با همراهی فرماندار محترم مهران و فرماندار بدره عراق از این درمانگاه در راستای استفاده از ظرفیت های آن بازدید بعمل آمد و بررسی های لازم جهت راه اندازی و فعال نمودن این مرکز صورت گرفت.

غلامرضا علی محمدی افزود: با راه اندازی این درمانگاه مردم بدره عراق و زائران ایرانی که به عتبات عالیات مشرف می شوند می توانند از امکانات بهداشتی و درمانی این مرکز استفاده نمایند.

وی با اشاره به مقدماتی بودن جلسه مذکور عنوان داشت: انشاالله در آینده نزدیک جلسات تخصصی با حوزه بهداشت و درمان کشور عراق در خصوص توسعه این مرکز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی(ره) شهرستان بدره عراق

تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی امام خمینی(ره) شهرستان بدره عراق