مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:102022-12-27سياسي

استان بوشهر در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) غرق در عزا و ماتم شد


مردم استان بوشهر در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی محافل عزاداری، سینه زنی، زنجیرزنی، تعزیه خوانی، روضه خوانی و .

.

.

به سوگ نشستند.

- بوشهر- مردم استان بوشهر در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با برپایی محافل عزاداری، سینه زنی، زنجیرزنی، تعزیه خوانی، روضه خوانی و .

.

.

به سوگ نشستند.

مسئول ستاد فاطمیه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری مراسم و برنامه های ویژه عزاداری سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) در استان بوشهر برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفته است.

حسین کارگر با اشاره به برپایی مجالس و محافل عزا در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز شاهد برگزاری مراسم عزاداری دسته های سینه زنی و دمام و زنجیر زنی در سطح استان هستیم.

وی از برگزاری مراسم حرکت دسته جات عزاداری در نقاط مختلف استان اضافه کرد: در سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) این مراسم در ساعت 10 صبح از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه بوشهر برگزار می شود.

مسئول ستاد فاطمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری مسابقه خطبه فدکیه بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند به صفحه بنیاد غدیر استان مراجعه کرده و در این مسابقه شرکت کنند که 100 نفر از برگزیدگان تجلیل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) غرق در عزا و ماتم شد

استان بوشهر در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) غرق در عزا و ماتم شد