مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:002022-12-27فرهنگي

شالویی درگذشت پدر زنده یاد قیصر امین پور را تسلیت گفت


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیامی درگذشت مراد امین پور، پدر قیصر امین پور را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیامی درگذشت مرحوم مراد امین پور، پدر مرحوم قیصر امین پور را تسلیت گفت.

متن پیام شالویی به شرح زیر است: بازگشت همه بسوی اوست شنیدن خبر مرگ باغ دشوار است ز باغ لاله خبرهای داغ بسیار است خبر اندوه بار خاموشی زنده یاد مراد امین پور، پدر شاعر شیرین سخن و متعهد نسل انقلاب و دفاع مقدس دکتر قیصر امین پور مایه اندوه و حسرت فراوان شد.

مردی که خود، مُرادِ قیصر شعر انقلاب بود به دریا پیوست و رفت تا زندگی تازه اش را در جوار حضرت دوست و در مجاورت فرزند شاعرش بیاغازد.

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد؛ تنها می توانیم از خداوند بزرگ برای بازماندگان، صبری عظیم و برای آن مرحوم آرامش و مغفرت ابدی طلب کنیم.

اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و اصحاب فرهنگ و هنر و جامعه فرهنگی و ادبی استان خوزستان بویژه مردم شریف گتوند تسلیت می گویم و این شعر قیصر را زمزمه می کنم که: عاقبت پرونده ام را با غبار آرزوها خاک خواهد بست روزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالویی درگذشت پدر زنده یاد قیصر امین پور را تسلیت گفت

شالویی درگذشت پدر زنده یاد قیصر امین پور را تسلیت گفت