مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:352022-12-27بين الملل

مدودف: گسترش ناتو، آماده سازی برای جنگ با روسیه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه طی یادداشتی برای روزنامه «روسیسکا گازتا»، تلاش های غرب برای گسترش سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تدارکات برای جنگ با مسکو توصیف کرد.

- معاون شورای امنیت ملی روسیه ضمن اشاره به شکست سیاست های جهانی آمریکا و متحدانش، گفت مسکو برای جلوگیری از یک فاجعه اتمی و جنگ جهانی سوم هر کاری انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه طی یادداشتی برای روزنامه روسیسکا گازتا ، تلاش های غرب برای گسترش سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تدارکات برای جنگ با مسکو توصیف کرد.

مدودف در این مقابله توضیح داد: اکنون کاملاً روشن است که در روابط کشور های مستقل با جهان آنگلوساکسون در پیکربندی کنونی، نمی توان از اعتماد، امید به نجابت شرکا، وفاداری آن ها به کلام و حتی اصول خودشان صحبت کرد.

در عین حال، روسیه اکنون موضوعی ندارد که بخواهد با غرب درباره آن مذاکره کند و دلیلی هم برای این کار وجود ندارد .

وی با بیان اینکه امروزه روسیه و غرب، جدایی بیشتری نسبت به اتحاد دارند، نوشت: سالی که گذشت نقطه عطفی در این زمینه بود و اتفاقاتی که در آن رخ داد، امکان گفتگوی اعتمادآمیز و محترمانه را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: گسترش ناتو، آماده سازی برای جنگ با روسیه است

مدودف: گسترش ناتو، آماده سازی برای جنگ با روسیه است