مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:302022-12-27سياسي

چابهار بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است/ ساخت شهرک هزار واحدی در حاشیه چابهار


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: چابهار نسبت به جمعیت بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است و متاسفانه شاهد محرومیت در این منطقه هستیم و بیش از 30 هزار نفر در اینجا در نبود امکانات اولیه نظیر برق، - در بازدید عضو هیئت رییسه مجلس از مناطق حاشیه نشین چابهار مطرح شد؛ چابهار بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است/ ساخت شهرک هزار واحدی در حاشیه چابهار ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: چابهار نسبت به جمعیت بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است و متاسفانه شاهد محرومیت در این منطقه هستیم و بیش از 30 هزار نفر در اینجا در نبود امکانات اولیه نظیر برق، مسکن مقاوم، آب، مدرسه و سایر امکانات رفاهی و زندگی به سر می برند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی در بازدید از مناطق حاشیه نشینی چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی ایران اظهار کرد: بیش از 300 نقطه حاشیه نشین به صورت کلان در کشور شناسایی شده و باید این مناطق را هر چه سریع تر ساماندهی داد.

وی بیان کرد: افراد ساکن در حاشیه شهر واقعا به کمک نیاز دارند و مسوولان باید هر چه سریعتر برای بهره مندی مردم از امکانات چاره اندیشی کنند.

وی ورود بسیج سازندگی در حوزه ساخت مسکن هزار واحدی برای حاشیه نشینی چابهار را اقدامی خوب دانست و بر تکمیل و تحویل مسکن مقاوم تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابهار بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است/ ساخت شهرک هزار واحدی در حاشیه چابهار

چابهار بزرگ ترین نقطه حاشیه نشین در کشور است/ ساخت شهرک هزار واحدی در حاشیه چابهار