مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:252022-12-27بين الملل

چین قرنطینه کرونایی مسافران خارجی را لغو می کند


کمیسیون ملی بهداشت چین در گامی مهم در راستای کاهش محدودیت ها در مرزهای خود که از سال 2020 تا حد زیادی بسته شده اند، اعلام کرد: این کشور از 8 ژانویه (18 دی) الزام مسافران ورودی به قرنطینه را متوقف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، مقامات بهداشتی چین دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کردند که سیاست ضد کووید-19 در چین نیز از رده A فعلی به رده کمتر سخت گیرانه B تنزل می یابد، زیرا شیوع این بیماری کمتر شده و به تدریج به یک عفونت تنفسی رایج تبدیل خواهد شد.

طبق گزارش رویترز، سه سال اقدامات تحمل صفر، از بسته شدن مرزها تا قرنطینه های مکرر، اقتصاد چین را تحت تأثیر قرار داده است و ماه گذشته به بزرگترین نمایش نارضایتی عمومی سرزمین اصلی از زمان روی کار آمدن رییس جمهور شی جین پینگ در سال 2012 دامن زد.

اما چین در یک ماه اخیر چرخش ناگهانی در سیاست های خود صورت داد و تقریباً تمام محدودیت های داخلی کرونایی خود را کنار گذاشت.

اقدامی که موجب شد بیمارستان های سراسر کشور برای مقابله با موج سراسری عفونت ها با چالش بزرگی مواجه شوند.

الزامات سختگیرانه برای مسافران ورودی از جمله پنج روز قرنطینه اجباری در یک مرکز تحت نظارت دولت و سه روز دیگر قرنطینه در خانه از دیگر مقرراتی بود که باقی مانده بود ولی روز دوشنبه حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین قرنطینه کرونایی مسافران خارجی را لغو می کند

چین قرنطینه کرونایی مسافران خارجی را لغو می کند