مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:252022-12-27بين الملل

اخبار ضد ونقیض از نامزدی معاون ترامپ در انتخابات


رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از الجزیره، رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی معاون دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رسانه های آمریکایی اعلام کردند که مایک پنس معاون دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده از حزب جمهوریخواه نامزد خواهد شد.

این در حالی است که دقایقی بعد سخنگوی مایک پنس گفت که وی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نامزدی نکرده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ ، رییس جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسماً اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

به نوشته فاکس نیوز ، دونالد ترامپِ جمهوری خواه و رهبر جنبش عظمت را به آمریکا برگردانیم به تازگی طی نطقی در اقامت گاهش در مارالاگو در فلوریدا، برای بار سوم نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

دونالد ترامپ دراین باره افزود: برای اینکه بار دیگر عظمت و شکوه به آمریکا برگردد، امشب نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ضد ونقیض از نامزدی معاون ترامپ در انتخابات

اخبار ضد ونقیض از نامزدی معاون ترامپ در انتخابات