مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:202022-12-27اقتصادي

تامین تسهیلات اکتشافی و سرمایه در گردش معادن زغالسنگ خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تسهیلات اعتباری مورد نیاز معادن زغالسنگ استان به منظور کمک به توسعه فعالیت های اکتشافی و سرمایه در گردش این معادن از طریق تسهیلات اعتباری تامین می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تسهیلات اعتباری مورد نیاز معادن زغالسنگ استان به منظور کمک به توسعه فعالیت های اکتشافی و سرمایه در گردش این معادن از طریق تسهیلات اعتباری تامین می شود.

حامد حسن نژاد اظهار کرد: با توجه به اعلام صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور و با توجه به انعقاد تفاهم نامه فی مابین این صندوق و بانک تجارت، این تسهیلات با دوره بازپرداخت 5 ساله اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی ادامه داد: اعطلای این تسهیلات به متقاضیان اکتشاف پس از انجام مراحل شناسایی و پی جویی و با ارائه طرح مصوب مورد تایید اداره کل صمت استان، متقاضیان اکتشاف حین استخراج و اکتشاف ماده معدنی دوم و همچنین متقاضیان آماده سازی و سرمایه در گردش معادن زغالسنگ امکان پذیر است.

حسن نژاد بیان کرد: برابر اعلام صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی کشور این تسهیلات با دوره بازپرداخت 5 ساله شامل حداکثر دو سال دوره مشارکت و حداکثر سه سال دوره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تسهیلات اکتشافی و سرمایه در گردش معادن زغالسنگ خراسان جنوبی

تامین تسهیلات اکتشافی و سرمایه در گردش معادن زغالسنگ خراسان جنوبی