مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 08:202022-12-27سياسي

برپایی مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سیستان و بلوچستان


مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از برگزاری مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان خبر داد.

- برپایی مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سیستان و بلوچستان ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، از برگزاری مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین منصور باقر بیک تبریزی، در گفت و گو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) دو مراسم دسته روی در زاهدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسمات دسته روی شامل دسته روی از مسجد حضرت ولی عصر(عج) تا مسجد مولای متقیان (ع) و مسیر دوم از مسجد قدس در شریعتی شمالی تا مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) کوچه غلام سرور از ساعت 10 صبح می باشد.

وی اظهار کرد: در این روز 727هیئت مذهبی، هزار مسجد، تکایا، حسینیه ها، فاطمیه ها و خانه های دین و زندگی و غیره استان نیز در ساعات مختلف با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری نیز به سوگواری و عزاداری خواهند پرداخت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پس از اولویت سنجی محورهای محتوایی و هم اندیشی جامعه فعالان هیئتهای سیستان و بلوچستان، شعار ما فقط زیر پَرِ چادرتان آرامیم به عنوان شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سیستان و بلوچستان

برپایی مراسم مختلف سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در سیستان و بلوچستان