مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 07:552022-12-27فرهنگي

پایان یک مسئولیت 20 ساله و سختی های ساخت فیلمی مثل «عروس آتش»


تهیه کننده «عروس آتش» که سال هاست فیلمی در سینما تولید نکرده، می گوید: خیلی دوست دارم شرایطی پیش آید تا آن چیزی را که دوست دارم بسازم ولی انگار بیشتر ترچیح می دهند فیلم هایی ساخته شود که فقط بگوید ما چقدر خوبیم.

- پایان یک مسئولیت 20 ساله و سختی های ساخت فیلمی مثل عروس آتش تهیه کننده عروس آتش که سال هاست فیلمی در سینما تولید نکرده، می گوید: خیلی دوست دارم شرایطی پیش آید تا آن چیزی را که دوست دارم بسازم ولی انگار بیشتر ترچیح می دهند فیلم هایی ساخته شود که فقط بگوید ما چقدر خوبیم.

قاسم قلی پور که تهیه کنندگی فیلم هایی همچون عروس آتش و آتش سبز را با کارگردانی دو فیلمساز قدیمی یعنی زنده یاد خسرو سینایی و محمدرضا اصلانی در کارنامه کاری خود دارد، حدود 20 سال است که مسئولیت شورای داوری و حل اختلاف خانه سینما را برعهده داشته و البته مدتی است که از این سمت کناره گیری کرده است.

او دلیل این استعفا را مسائل شخصی و خستگی عنوان می کند و با اشاره به اینکه علی آشتیانی پور جایگزین وی شده، یاداوری می کند که در تمام این سال ها، داوری در خانه سینما بر مبنای صرف زمان طولانی برای گفت وگو با طرفین یک اختلاف بوده تا بهترین نتیجه حاصل شود.

قلی پور در گفت وگویی کوتاه با ایسنا درباره اینکه آیا پس از این مشغله، قصد ساخت فیلم ندارد؟ گفت: بی تردید اگر فرصتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک مسئولیت 20 ساله و سختی های ساخت فیلمی مثل «عروس آتش»

پایان یک مسئولیت 20 ساله و سختی های ساخت فیلمی مثل «عروس آتش»