مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 06:402022-12-27سياسي

علت جایگاه والای حضرت زهرا(س)، بینش و معرفت والای قرآنی اوست


حجت الاسلام حسنلو با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) درتربیت فرزندان نسخه قرآن را در برنامه زندگی خود دارد گفت: آنچه فاطمه (س) را فاطمه می کند در درجه اول بینش و معرفت والای قرآنی اوست.

- حجت الاسلام حسنلو با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) درتربیت فرزندان نسخه قرآن را در برنامه زندگی خود دارد گفت: آنچه فاطمه (س) را فاطمه می کند در درجه اول بینش و معرفت والای قرآنی اوست.

خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه- زینب حسینی روش: امروز 3 جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها است.

دوری از فرهنگ و سبک زندگی به شیوه اهل بیت (ع) اساسی ترین عامل همه ناهنجاری های فردی، اجتماعی و خانوادگی است، اگر معیارهای زندگی را بر اساس موازین و اصول مکتب اهل بیت (ع) تعریف کنیم و زندگی ها را بر اساس آن معیارها تشکیل دهیم، بر پایه استواری قرار داده ایم که لغزنده و آسیب پذیر نخواهد بود.

باید برای اصلاح همه ابعاد زندگی الگوهای برتری داشت که برای همه سرمشق باشند، ائمه (ع) برای خود الگو داشتند، امام زمان (عج) برای خود الگو دارند و بر اساس رفتار آن الگو عمل می کنند، آن حضرت می فرمایند الگوی من دختر رسول خداست، بانوان باید افتخار کنند به این مسأله که الگوی آنان انسان کامل حضرت فاطمه زهرا (س) است، به عنوان یک بانوی نمونه است، الگوی همه اهل بیت و علمای بزرگ صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت جایگاه والای حضرت زهرا(س)، بینش و معرفت والای قرآنی اوست

علت جایگاه والای حضرت زهرا(س)، بینش و معرفت والای قرآنی اوست